Escoltar

Edifici ciències de la salut

Logo UE

Logo CAIB

Durant 2019 s'ha iniciat el projecte per a la construcció al campus de la UIB del nou edifici de ciències de salut, amb cofinançament del FEDER.

Dia 5 de març de 2019 la UIB presentà el projecte del nou edifici Interdepartamental II, del qual es licitarà l’obra el segon semestre de 2019. Aquest edifici s’inclou en la planificació del tram regional del programa operatiu del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per al període 2014-2020. El novembre de 2018 es va formalitzar el conveni de col·laboració entre el Govern i la Universitat per a la construcció d’aquest edifici, que acollirà els estudis de Ciències de la Salut i solucionarà la manca d’espai per a aules, laboratoris i despatxos vinculats als estudis d’Infermeria, Fisioteràpia i Psicologia. Serà un edifici constituït de planta baixa i dos pisos, i el seu pressupost de construcció és de 6.900.000 euros.

Un edifici de tres plantes

L’edifici Interdepartamental II tindrà tres plantes per acollir la Facultat i el Departament d'Infermeria i Fisioteràpia i la Facultat i el Departament de Psicologia.

A la planta baixa, s’hi ubicaran els laboratoris de Fisioteràpia, aules docents i una aula de graus, així com un menjador per als estudiants, els serveis administratius i el Servei d’Alumnes i Gestió Acadèmica.

A la primera planta, hi haurà aules de dimensió mitjana i petita, així com despatxos per a professors associats, una sala per a becaris, les sales de simulació clínica i els laboratoris de Psicologia.

A la segona planta, s’hi habilitaran els despatxos per als professors dels departaments d'Infermeria, Fisioteràpia i Psicologia.